Jsem Bc.!

 Tak se opět ozývám, tentokrát po půl roce. Wow.

Pamatujete, jak jsem se hroutila z bakalářky a ze státnic? Hlavně teda z tý bakalářky. Tak teď slavnostně oznamuji, že jsem úspěšně odstátnicovala (za 1!) a obhájila svoji bakalářku (za 2). V životě bych si nemyslela že se mi takhle povedou státnice a že tu svojí sračkovou bakalářku obhájim. Doteď tomu nemůžu věřit. JÁ JSEM BC.!

Každopádně cesta k úspěšnýmu ukončení studia byla vážně trnitá. Vždyť to víte, v předchozím příspěvku jsem svoji zoufalost popsala dostatečně myslim. S bakalářkou byly jenom problémy, nejdřív jsem na ni kašlala, nevěděla jsem co psát a jak udělat praktickou část. Musela jsem tudíž odkládat její odložení z dubna na červen, takže jsem neobhajovala v květnu, ale až ted v září. Bakalářku jsem odevzdala v poslední minutě (ano, doslova) a hned jsem se musela začít učit na státnice. Její obhajobu jsem začala připravovat někdy v 7 večer den předem. Nechápu, proč se nikdy nepoučim a dobrovolně se takhle příšerně stresuju. Každopádně to naštěstí vše dobře dopadlo a 9.9.2020 jsem tedy titul Bc. získala.

A co mě čeká teď? Letím studovat do Velké Británie. Konkrétně se jedná o magisterský obor Business with hospitality and tourism management na Northumbria University ve městě Newcastle. Tak strašně se těšim, až vypadnu. Korona mi to sice nejspíš posere, ale snažim se být pozitivní. Odlítám za tři dny a stále nemám zabaleno, takže typická já. Nejspíš budu balit opět den předem jako vždy. :))

Pro dnešek je to vše, jenom jsem si sem chtěla napsat, že jsem to peklo zvládla a jedu zase dál. Tak příště, z Newcastlu. 


Comments

Popular Posts